Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Σύνδεση Αμφιάλης- Δραπετσώνας με συγκοινωνιακή γραμμή, η οποία αφήνει απ΄έξω τη Χαραυγή!

Δωρεάν σύνδεση Αμφιάλης- Δραπετσώνας με συγκοινωνιακή γραμμή!
Η ανακοίνωση του Δήμου: "Σάρκα και οστά παίρνει ένα πάγιο αίτημα όλων των δημοτών, καθώς άρχισε να λειτουργεί η νέα συγκοινωνιακή γραμμή της Δημοτικής Συγκοινωνίας, η οποία ενώνει την Αμφιάλη με την Δραπετσώνα. 
Από σήμερα, 19 Δεκεμβρίου, οι πολίτες θα έχουν δωρεάν πρόσβαση με συγκοινωνιακή γραμμή στο ΙΚΑ Δραπετσώνας, στην Ε’ Εφορία, στο Αστυνομικό Τμήμα και οι μαθητές στο ΕΠΑΛ και το ειδικό σχολείο. Παράλληλα, συνδέονται οι εμπορικοί δρόμοι της πόλης: Φύσσα- Βενιζέλου-Εθνικής Αντιστάσεως. 

Η γραμμή θα είναι κυκλική. Θα έχει αφετηρία το Στάδιο Σιταποθηκών και συγκεκριμένα θα διασχίζει τις οδούς: Γαληνού- Γιαννουρή- Λαμπράκη- Φύσσα- Σαλαμίνος- Κωνσταντινουπόλεως- Σμύρνης- Βενιζέλου- Πλάτωνος- 25η Μαρτίου- Εθνικής Αντιστάσεως- Δογάνης- Αναπαύσεως- 25η Μαρτίου- Κωνσταντινουπόλεως- Σαλαμίνος- Φύσσα- Λαμπράκη- Ανατολής- Αφετηρία. 
Ισχύουν οι στάσεις της Αστικής Συγκοινωνίας και προστίθενται σε αυτές άλλες δύο: 1. Γιαννουρή και Σόλωνος, 2. Δογάνης και Σωκράτους. 
Τα δρομολόγια- από Δευτέρα έως Σάββατο- από την αφετηρία έχουν ως εξής: 08.00π.μ.- 09.30 π.μ.- 11.00 π.μ.- 12.30 μ.μ. 
Τα δρομολόγια θα προσαρμοστούν, στο μέλλον, ανάλογα με τις ανάγκες του επιβατικού κοινού, όπως αυτές θα προκύψουν."

ΥΓ. Πριν χρόνια από την τότε δημοτική αρχή, είχε ανακοινωθεί μια νεα λεωφορειακή γραμμή (εδώ), η οποία θα συνέδεε την Δραπετσώνα με το Κερατσίνι. Και αυτή η γραμμή θα ήταν κυκλική με αφετηρία και τέλος τα δημαρχεία Δραπετσώνας και Κερατσινίου.
 Τότε το "Δραπετσίνι" έγραφε "Μια νέα λεωφορειακή γραμμή διαφημίζει με δελτίο τύπου ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας η οποία ως συνήθως αφήνει απέξω την περιοχή της Χαραυγής.
 Πάγιο αίτημα των κατοίκων της Χαραυγής είναι η σύνδεση της περιοχής με το κέντρο του Δήμου. Ίσως είναι η μοναδική περιοχή από την οποία μπορείς να πας στο δημαρχείο μέσω Πειραιά! 
Οι συγκοινωνιολόγοι που σχεδίασαν τη νέα γραμμή ας λάβουν υπόψη τους ότι και στη Χαραυγή υπάρχουν άτομα τρίτης ηλικίας και ευπαθείς ομάδες, αλλά και άτομα που ίσως θα ήθελαν να ενισχύσουν την τοπική αγορά. Νομίζουμε ότι υπάρχει χρόνος να το ξανασκεφτούν και έστω και οριακά (βολεύει) να περνάει το λεωφορείο από τα σύνορα της Χαραυγής, άλλωστε η Χαραυγή είναι συνέχεια της Δραπετσώνας. Οι δημοτικοί σύμβουλοι της περιοχής  μήπως μπορούν να παρέμβουν για το θέμα; Απλή λογική χρειάζεται!"(εδώ)
Σήμερα μια νέα γραμμή ανακοινώνεται, με αναρτήσεις και πολλά χειροκροτήματα, η οποία επεκτείνεται, και καλά κάνει, έως και την Αμφιάλη και αφήνει, ενώ περνά δίπλα (25η Μαρτίου),  απ' έξω την Χαραυγή. Μήπως μπορούν οι συγκοινωνιολόγοι να ξαναδούν το θέμα και να συμπεριληφθεί η Χαραυγή στον σχεδιασμό;