Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Παραίτηση Μπ. Μανουσιάδη από θέσεις ευθύνης!

Με δύο λιτές επιστολές προς τον Δήμαρχο Κερατσινίου-Δραπετσώνας διαχώρισε τη θέση του και παραιτήθηκε από θέσεις ευθύνης ο Δημοτικός Σύμβουλος Μπ. Μανουσιάδης. 

Παραίτηση από μέλος Δ.Σ. της ΔΗΚΕΠΑ
Θα ήθελα να δηλώσω τη παραίτηση μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΗΚΕΠΑ, όπως ορίστηκα από την διοίκηση του Δήμου.

Οι αντιλήψεις μου και ο τρόπος δράσης μου περιορίζονται από τις δεσμεύσεις της θέσης αυτής προς την διοίκηση.
Κατ’ επέκταση, επιλέγω να συνεχίσω να καταβάλω προσπάθεια, ιδέες και ενέργεια στην επίλυση προβλημάτων της ΔΗΚΕΠΑ από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου.


Παραίτηση από Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Νέας Γενιάς
Θα ήθελα να δηλώσω τη παραίτηση μου από Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Νέας Γενιάς.
Στη σημερινή εποχή, τα προβλήματα των νέων συνδέονται άμεσα με τις κεντρικές πολιτικές αποφάσεις που αφορούν την ανεργία και την φτώχεια καθώς και την στάση των Δήμων απέναντι σε αυτές. 
 Η προσπάθεια μου για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών καθώς και της υπεράσπισης των δικαιωμάτων του φτωχού, του άνεργου και του αδύναμου ξεπερνάει κατά πολύ τις αρμοδιότητες του Εντεταλμένου Δημοτικού Συμβούλου και τις πολιτικές δεσμεύσεις της θέσης αυτής προς τον Δήμαρχο και τη Διοίκηση. 
Επιλέγω να συνεχίσω να πολεμάω και να αγωνίζομαι, τόσο για τους νέους, όσο και για όλους τους φτωχούς, τους αδύναμους και τους αδικημένους, έξω από αυτά τα πλαίσια, από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης, όσο και σαν άτομο και μέλος συλλογικοτήτων σε επίπεδο εθνικό. Κερατσίνι 26/4/2012