Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΑΣΠΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ


Δήλωση-καταγγελία του Δημ.συμβούλου Κερατσινίου-Δραπετσώνας Ζαχαρία Ζούπη

            Από το καλοκαίρι και μετά έχω βρεθεί στο επίκεντρο συνεχών και πρωτοφανών επιθέσεων από διάφορα κέντρα που στήριξαν περισσότερο ή λιγότερο ανοικτά την υποψηφιότητα Τζανή. Περίμενα επιθέσεις. Σε εκλογική μάχη πηγαίναμε. Αρχικά διεκδικούσα τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ και νομίζω με αξιώσεις. Για πολλούς μάλιστα ήμουν η καταλληλότερη επιλογή. Στη συνέχεια τάχθηκα στο πλάι του Αλέκου Χρυσού, όχι επειδή έγινα ξανά λάτρης του δημοκρατικού συγκεντρωτισμού ,αλλά επειδή όπως και όλοι οι διεκδικητές του χρίσματος, είχα δώσει τον πολιτικό και ανθρώπινο λόγο μου και έχω το «κακό», σε αντίθεση με άλλους να τον τηρώ. Διαδραμάτισα εν ολίγοις ένα πρωταγωνιστικό λόγο κα ήταν λογικό να συγκεντρώσω τα πυρά, αφού αποτέλεσα από τις βασικές αιχμές της παράταξης ,ιδιαίτερα στο Κερατσίνι.

            Αυτό που δεν περίμενα, ήταν τόσο διαφορετικά Κέντρα, τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους άνθρωποι να ενισχύουν ή να ανέχονται έστω ένα βρωμερό πόλεμο λάσπης και εμπάθειας γεμάτο από στοιχεία ψευδολογίας, κατασυκοφάντησης, διαστρέβλωσης και πολιτικής αλητείας. Άλλοι το έκανα γιατί έτσι πίστευαν ότι θα μειώσουν την όποια δυναμική αποκτούσε η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. Άλλοι γιατί διαφήμιζαν τη μη εκλογή μου! Άλλοι για να δικαιολογήσουν τη στάση τους. Ποτέ δεν τα έβαλα με τους έμμισθους κονδυλοφόρους διάφορων εντύπων. Αυτοί απλά υλοποιούσαν εντολές και τις εντολές συνήθως, αν δεν κάνω λάθος, τις δίνει ο επικεφαλής.

            Έφτασαν στο σημείο να γράφουν και να διαδίδουν σχόλια του επιπέδου:
·         «Άντε να μην εκλεγεί ο Χρυσός, να μην εκλεγεί και δημοτικός σύμβουλος ο Ζούπης για να ξεμπερδεύουμε»! Πόσο έξω έπεσαν. Εκλέχτηκα και μάλιστα ενισχυμένος από το 2006, ενώ συμμετείχα σε ένα συνδυασμό που πήρε σχεδόν το μισό ποσοστό στο Κερατσίνι.
·         «Μήπως ο Ζούπης ήταν αναμεμιγμένος στο 1εκατ.ευρώ του Τσουκάτου από τη SIEMENS ,αφού εκείνο το διάστημα ήταν ειδικός συνεργάτης του Σημίτη;»!! Οι ίδιοι άνθρωποι βέβαια θεώρησαν unfair χτύπημα(!) όταν προεκλογικά ζήτησα όλοι οι υποψήφιοι Δήμαρχοι και όσοι διεκδικήσαμε στους χώρους μας να είμαστε υποψήφιοι να δημοσιεύσουμε το πόθεν έσχες μας! Γιατί άραγε; Γιατί θορυβήθηκαν; Γιατί φοβήθηκαν και χαρακτήρισα «unfair» αυτή την πρόταση διαφάνειας εκ μέρους μου; Είναι δυνατόν να γράφονται τέτοια σχόλια για ένα πολιτικό στέλεχος που το μόνο περιουσιακό στοιχείο που έχει είναι ένα σπίτι 90 mστην Αμφιάλη ,το οποίο ακόμα αποπληρώνει;
·         «Ο Ζούπης, ξόδεψε 16.000 ευρώ για τυροπιτάκια όταν ήταν Πρόεδρος της ΔΕΠΑΚ»! Ένα γνωστό στέλεχος μάλιστα του ΠΑΣΟΚ μίλησε για 160.000! Ο λαϊκισμός, η ψευδολογία και η λασπολογία σε όλο τους το μεγαλείο. Κανένα σχόλιο γι αυτό. Μόνο μια κουβέντα: Ντροπή! Κάνουν ότι δε γνωρίζουν πως το Δ.Σ. της ΔΕΠΑΚ λειτούργησε με πρωτοφανή διαφάνεια επί Προεδρίας μου και με πολύ σημαντικό έργο. Και όχι μόνο αυτό. Οι Προϋπολογισμοί, οι Οικονομικό Απολογισμοί και οι πεντακάθαρες εκθέσεις των χρόνων της Προεδρίας μου έχουν εγκριθεί ομόφωνα τόσο από το Δ.Σ. της ΔΕΠΑΚ ,όσο και από το Δημοτικό Συμβούλιο. Όλα αυτά τα κατέθεσα και πρόσφατα στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο για να ενημερωθούν και οι νέοι συνάδελφοί μου.
Αυτά ήταν ορισμένα μόνο δείγματα των επιθέσεων που αντιμετώπισα προεκλογικά από ανθρώπους που έφτασαν στο σημείο να γράφουν «άντε να χάσει ο Χρυσός, να ψάχνει για δουλειά ο Ζούπης»(!), λες και εξάρτησα ποτέ τη ζωή μου και τη ζωή της οικογένειάς μου από την πολιτική. Είμαι γνωστός στο Κερατσίνι και χιλιάδες πολίτες είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν το βιογραφικό μου στις εκλογές,να ενημερωθούν για την επαγγελματική μου πορεία παράλληλα με την κοινωνική και πολιτική προσφορά μου. Ποτέ δεν υπήρξα επαγγελματίας πολιτικός. Ποτέ δεν κοίταξα να βολέψω τον εαυτό μου, τη γυναίκα μου ή τους συγγενείς μου. Ποτέ δεν υπήρξα γλύφτης, βολεψάκιας και σταθερός έμμισθος δημοσίων θέσεων δια τη μεθόδου του πλασαρίσματος. Αυτές τις αλήθειες, όπως και την εντιμότητά μου δεν αμφισβητούν ακόμα και άνθρωποι που διαφωνούν ριζικά με τις ιδεολογικές αναζητήσεις μου και τις πολιτικές μου θέσεις.

            Αυτά ήταν τα δείγματα γραφής του ήθους  και του πως εννοεί την ανανέωση της πολιτικής ζωής ο νέος Δήμαρχος της πόλης Λουκάς Τζανής,ο οποίος είναι ο ηθικός και πολιτικός αυτουργός αυτών των επιθέσεων. Πίστευα βέβαια ότι όλα θα σταματήσουν στις εκλογές. Έπεσα έξω. Ο νέος, «σύγχρονος», «ενωτικός», «συναινετικός», Δήμαρχος όμως φαίνεται ότι δεν μπορεί να αντέξει οποιαδήποτε αντίθετη άποψη, οποιαδήποτε δυναμική και ουσιαστική αντιπολίτευση. Γι αυτό η πολιτική αθλιότητα συνεχίζεται. Αυτό φαίνεται από διοχετευμένα σχόλια. Αυτό φαίνεται και από τα τεύχη της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ ΠΟΛΗΣ» που το τελευταίο τρίμηνο, όλοι οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ τη λένε «η εφημερίδα του Τζανή». Στα σχόλια της εμφανίστηκαν και πάλι τα «τυροπιτάκια», «ο τοπικός πολιτικός αναλυτής που ψάχνει για δουλειά»(!) και άλλα πολλά αηδιαστικά.

            Η πολιτική αλητεία, η προβοκάτσια, η προσπάθεια εξόντωσης αντιπάλων φαίνεται να χαρακτηρίζουν τη «νέα εποχή» στο Δήμο μας. Και μαζί με όλα αυτά τα νοσηρά φαινόμενα, υπάρχουν και οι «κρυφοί προεκλογικά βοηθοί του Λουκά Τζανή»,τα γνωστά μέλη της Περιφερειακής Επιτροπής Πειραιά του ΠΑΣΟΚ από το Κερατσίνι, που συνεχίζουν τη δράση τους και μετεκλογικά. Αυτοί έχουν αναλάβει άλλο ρόλο. Ειδικά ο ένας έβαλε στόχο να σταματήσει κάθε πρόταση Δημάρχου να αναλάβω Γενικός Γραμματέας Δήμου και να με απαξιώσει. Ήδη έχει δράσει. Αξιοποιώντας ένα κομματικό ρόλο κάνει «μειωτικές γνωμοδοτήσεις» για μένα, έναν άνθρωπο που έχει διατελέσει 8 χρόνια Αντιδήμαρχος, 4 χρόνια Πρόεδρος Νομικών Προσώπων και Δημοτικών Επιχειρήσεων, Σύμβουλος Πρωθυπουργού, επί σειρά ετών Διευθύνων Σύμβουλων ή Διευθυντικό στέλεχος των μεγαλύτερων εταιριών Δημοσκοπήσεων και Επικοινωνίας, Γενικός Γραμματέας Νομαρχίας. Τι να πει κανείς. Πρόκειται για μορφή πολιτικής διαστροφής που τον οδηγεί σε ακατανόητες ενέργειες, όπως και ο πρόσφατος φραστικός προπηλακισμός  μου, έξω από την τελευταία Συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ. Ας τον χαίρεται το ΠΑΣΟΚ. Ας τον χαιρόμαστε. Αυτός και ο βοηθός του δρουν με σχέδιο το χτύπημα μου. Προσωπικά δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Πίστεψα και πιστεύω στις γνώσεις και τις δυνατότητές μου. Αυτοί πρέπει να αισθάνονται άσχημα. Ότι θέση και να πάρουν, δεν θα έχουν καμία πραγματική εκτίμηση από τους πολίτες και τους συντρόφους τους.

               Θέλω να είμαι σαφής. Αυτές τις επιθέσεις δεν με κάμπτουν. Είμαι άνθρωπος που πολιτικοποιήθηκα από 15 χρονών. Αγωνιστής που είχα πάντα το θάρρος των απόψεων μου, ακόμα και όταν αυτές με έφεραν αντιμέτωπο με πανίσχυρους μηχανισμούς και πολιτικούς αντίπαλους. Δεν θα υποχωρήσω τώρα απέναντι σε ανθρώπους που το πολιτικό τους βάρος, η αξιοσύνη τους και η εκτίμηση των πολιτών στο πρόσωπο τους προσεγγίζουν το μηδέν. Για αυτούς σημειώνω  ότι αν ‘δεν μαζευτούν’  ή ‘αν δεν τους μαζέψουν’ θα τους καταγγείλω σε ανοικτή πολιτική συγκέντρωση που θα πραγματοποιήσω την κατάλληλη στιγμή, μιλώντας για όλα. Για τον Δήμαρχο Λουκά Τζανή θέλω να τονίσω ότι δεν έχει ανάγκη από αυτή την βιομηχανία λάσπης. Ας προσέχει. Ενίοτε, όταν βάζεις λάσπη στον ανεμιστήρα, η λάσπη πέφτει πάνω σου.                       23-3-2011